01-08-2009

Najaarsagenda


Druk

Het wordt nog een druk najaar. En dat terwijl ik voor m'n gevoel pas net vakantie heb. In deze laatste vakantiemaand zal ik proberen wat stripjes in te scannen ter vermaak. Verder blijft er niet heel veel tijd over vanwege "Wenen". Daarnaast is er nog het ONJK, waar ik voor het eerst sinds 2000 niet van de partij ben. Niet als speler en ook niet als begeleider/schrijver. Ik vind het wel jammer. Vorig jaar heb ik me wel vermaakt in het natuurfreakhuis, maar dit jaar zat het er niet echt in. Dat Baarn met twee spelers naar Enschede afreist, maakte het er ook niet beter op.

Op naar het overzicht:

Augustus
1 Begin najaar
3 ONJK (t/m 8)
15 Wenen (t/m 23)
31 Weer naar school :(

September
1 Begin collegejaar
26 BSG - Utrecht 2

Oktober
1 Begin Internetclubcompetitie
31 Purmerend - BSG

November
21 BSG - Unitas

December
12 Philidor 1847 - BSG

Januari
9 BSG - AAS

Opmerkingen:
* De eerste schooldag begint nog in het oude collegejaar
* BSG heeft weer een decembertrip naar Leeuwarden
* De KNSB-competitie heeft geen winterstop

Gerelateerde artikelen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten