01-09-2008

September, de beoordelingsmaand

HerfstVandaag is de meteorologische herfst begonnen op de eerste dag van de herfstmaand september. Ik moest van mezelf weer een nieuw thema kiezen voor de volgende 30 dagen. Dat heb ik dan maar gedaan. September zal in het teken staan van beoordelingen/veroordelingen.

Prijsvraag
Het zal niemand ontgaan zijn dat dit weblogje vandaag zijn tweede verjaardag viert. Vorig jaar kwam ik op het ongelukkige idee om een verkiezing te houden voor de beste reactie. Het kostte me veel moeite om alle reacties in één document te krijgen en uiteindelijk was alle moeite vergeefs.

In maart had ik meer succes met een verkiezing voor het beste artikel, maar 1) ik weet nu geen verkiezing meer te bedenken en 2) ik durf geen polls meer te maken, omdat er toch altijd mensen zijn die 'm verprutsen. Daar zal ik later nog wel op in gaan.

Hyves
Verder wil ik nog melding maken dat ik zojuist mijn laatste artikel op hyves heb geherpubliceerd. Dat zal waarschijnlijk m'n laatste kunststukje zijn op hyves. Net als met m'n
Apenhoofd zal ik er niks meer mee doen.

Verjaardag
Om
21:15 bestaat deze weblog één jaar en een schrikkeljaar. Ik voel me zo gelukkig dat het nu 01-01 03 is!

Gerelateerde artikelen:

Augustus, de geschiedenismaand; 01-08 2008

Geen opmerkingen:

Een reactie posten