01-10-2008

Virussen (een vervolg)

Internetproblemen
Waarschuwing: Even geen leuke verhalen. In weblogland is het geven en nemen: soms geef ik een leuk artikeltje, soms neem ik weer wat terug. In dit geval hoop ik kennis op te nemen. De "leuke" verhaaltjes komen binnenkort wel weer.
Dit artikel schrijf ik om aandacht te vragen voor rare problemen waarmee ik de laatste tijd te kampen heb. Het gaat over een rare weergave van internetpagina's en ik ben benieuwd of iemand ooit zoiets heeft meegemaakt. Hieronder een screenshot van dit weblogje. Kijk en vergelijk:
 
 
Dat is toch wel een verschil met hoe het zou moeten. Weet iemand waardoor dit komt en wat ik er tegen kan doen? Ik vraag me namelijk af of ik niet nog een antivirusprogramma moet downloaden, want ik heb dit - tot vorige week - nog nooit eerder gehad. Dit internetprobleem was ook de reden dat ik op internet ging zoeken naar andere antivirusprogramma's, waarna ik m'n computer niet meer kon opstarten. Nu heb ik echter vrij traag internet en heb ik af en toe hele lelijke internetpagina's. Af en toe inderdaad. Nu is er bijvoorbeeld niks aan de hand. Dat vind ik ook gek. Hoe kan het dat zoiets af en toe de kop op steekt? Heel veel vragen en ik heb geen idee hoe ik ze kan beantwoorden. Ik ben niet slim genoeg om de juiste zoektermen in te tikken om er eventueel achter te komen en een cursus computerkunde is ook niet echt een reële optie.

De reden dat ik dit artikel op een ongunstig tijdstip schrijf, heeft ook alles te maken met mijn grillige internet. Ik kon een tijd lang niet op m'n beheerpagina komen. Ik word soms echt bang van m'n internet, zoveel als er misgaat.

Gerelateerde artikelen:
Virussen; 30-09 2008
Virussen; 01-10 2006

Geen opmerkingen:

Een reactie posten