24-02-2008

Behirder op andere webloggen

Actief
Deze weblog is niet het enige kunststukje van "Behirder". Nee, er zijn nog meer dingen (mede) tot stand gekomen door diezelfde mafketel die deze lichtblauwe weblog aan elkaar lult schrijft.

Laatst schreef ik een
artikel over het seizoen 2006-2007 van BSG 2. Dit ter motivatie van het trieste eerste team van Baarn, dat puntloos laatste staat in de promotieklasse. (En ik wil niet dat ze degraderen.)
Het geringe aantal reacties betekent ofwel dat ik geen interessante/prikkelende stukjes schrijf, of dat niemand de/het blog leest, of dat de beruchte PL de reacties sensureert.

Dat laatste lijkt me het meest waarschijnlijk.

Zojuist schreef ik een
artikel op mijn punt over de maanstanden. Precies een half jaar geleden testte ik mijn telescoop uit op de maan en daar kreeg ik vage opmerkingen over. Daarom een artikel ter verduidelijking.

Het artikel bevat zelf genoeg linken die ik hier niet bij hoef te zetten. Het wijst zich vanzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten