01-02-2007

Ratinglijst februari 2007

De nieuwe ratinglijst is er. Er zijn weinig veranderingen. Zelf bleef ik constant, ik had namelijk geen partijen gespeeld. Alleen Lars wist te stijgen; hij gaat van 2042 naar 2065. Grotovsky daalde wat, van 2198 naar 2184, Peter leverde twintig punten in en staat nu op 2074, Lennart daalde van 1995 naar 1944. Niet leuk, zeker niet nu bijna iedere prutser al 2000 of meer heeft.

Op Playchess speelde Grotovsky even. Hij verloor zowat alles en zakte van bijna 2500 naar 2300 :'(. En dat in één kwartiertje of zo...

Op Utrechtschaak wordt een nieuw systeem ingevoerd. Cursieven kunnen niet meer posten. Jammer. Ik vroeg me af of ik een soort schuilnaam kan aannemen, want ik wil per se niet als "Jesper de Groote" posten.

Zaterdag Externe competitie! Euwe 3 - BSG 2, ik heb er een goed gevoel over. BSG 1 speelt uit tegen Haren, dus de reis zal al het eerste obstakel zijn. De ervaring leert dat een verre reis het resultaat meestal positief beinvloed, maar dat terzijde.
Ik vond het leuk om een wit artikel te schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten