01-07-2010

Juli


1 juli is een gekke dag. Het is het begin van de tweede jaarhelft, de Nieuwjaarsdag van het zuidelijk halfrond. Verder is het de dag waarop er een nieuw kabinet zou zijn volgens Mark R. Inmiddels lijkt het erop dat het misschien net voor 1 juli 2011 gaat lukken. Ook is vandaag de gastcolumnactie verlopen. De oproep leverde welgeteld één stukje op. Inmiddels lijkt de vakantie te zijn aangebroken. Vanochtend woonde ik de laatste eindpresentaties bij. Ik heb de komende maand(en) dus weer alle tijd om iets moois te produceren. Helaas kreeg ik bij de presentaties meer slecht nieuws te horen. Met een beetje pech wordt mijn thesis pas eind augustus beoordeeld.

Al met al wordt het nog een drukke zomer voor ondergetekende. Nog een geluk dat hij geen vakantie heeft ingepland. Voor het weer hoeft hij het voorlopig ook niet te doen. Hopelijk blijft dat nog even. Wel bestaat het risico dat zijn lezers dan op vakantie zijn, of dat ze liever aan het strand liggen dan achter de computer hangen. Dat zou helemaal een domper zijn, om als geïsoleerde pion door het leven te gaan.

Gelukkig is dat nog ver weg. Ik zeg: tot zondag!

Gerelateerde artikelen:
Gastauteur gezocht!; 18-04 2010

4 opmerkingen: