11-12-2008

Uit de oude doos

Woensdag de dertiende

Hoewel het alweer donderdag is, ga ik hier toch een oud verhaaltje herpubliceren over woensdag de dertiende. Het gaat over woensdag 13 september 2006 en het verhaaltje is afkomstig uit Ewoods pen. Het is een kort artikeltje uit de beginperiode van het weblogtijdperk. Kenmerkend voor die tijd is de aanhef van het artikel en het gespeel met lettertypes. Hieronder is het verhaal nogmaals te lezen met een saaiere "opmaak".

Woensdag de 13e :P
 
Lief Dagboek,

Vandaag op school was saai. Ik hoefde pas laat naar school, maar moest nog tot half 5! gymmen.
Maar het begon allemaal met Nederlands. Dat het een saai vak, is iedereen wel duidelijk. Ga ik verder ook niet diep op in.
Het volgende vak dat ik had was Wiskunde :O. Wat het nut van dit hoofdstuk is weet ik niet, maar iig snap ik er niet al te veel van. Daarna kwam scheikunde. Ik was vergeten dat we vandaag Scheikunde 2 hadden dus ik had de verkeerde boeken mee. Helaas de rest van het groepje ook, op 1 na. Gelukkig hadden we het niet nodig en kon ik iets gaan doen. Soms heb ik het idee dat ik scheikunde een beetje snap in tegenstelling tot de meeste andere vakken. Dat maakt het soms wel dragelijk. Na scheikunde had ik gym. Op de weg daarheen kreeg ik een lekke band =(. Ik moest toen maar gaan lopen...
Met gym gingen we voor de zoveelste keer slagballen. Wat dat met gym te maken heeft weet ik niet want ik heb maar 1 keer heel ff moeten rennen toen ik d8 een homerun te slaan. Jammer genoeg werd ie gevangen=(. Hierdoor was het al 3 uit en kwam mijn team weer in het veld. De bal is nooit mijn kant op gekomen en het vijandelijk team was te goed om ook maar 1 iemand uit te krijgen.
Dus ik stond daar maar 45 minuten lang te nixen...en toen gym eindelijk afgelopen was kon ik eindelijk naar huis LOPEN! Gelukkig woon ik dichtbij en toen ik thuis kwam ging ik een ijsje eten.=D

Na het avondeten ging ik weer eens ff lekker voetballen met m'n broer. Ik stond al snel met 2-0 voor waarna hij me een trap voor m'n aars gaf. Auw...=(
Daarna ging ik m'n band van m'n fiets plakken =D.

Woensdag de 13e, Ewoods weblog op 13-09 2006.

Die goede oude tijd, toen Ewood nog in zijn "dagboek" schreef. Toen zaten we middenin een bloeiende webloglente; nu kunnen we er slechts met plezier op terugkijken. Nu zijn alle bladeren wel zo'n beetje gevallen in de weblogwinter.

Gerelateerde artikelen:
Uit de oude doos; 12-11 2008

2 opmerkingen: