23-07-2011

25 jaar


Kwart eeuw
Het is bijna niet geloven, maar het is inmiddels alweer een jaar geleden dat ik met m'n grootouders en tante uit eten ging ter ere van mijn vierentwintigste verjaardag. Destijds zat ik rond m'n verjaardag alleen thuis, hoe anders is het nu. Nu is iedereen er namelijk nog.

Het afgelopen jaar was niet gemakkelijk. Toch heb ik er vertrouwen in dat mijn zesentwintigste levensjaar wat soepeler zal verlopen. De komende tijd zal ik van vakantie in vakantie rollen en hopelijk vind ik dan weer een beetje de kracht om daarna mijn laatste vak te halen. Wat ik daarna ga doen, weet ik nog niet. Kortom: het wordt een spannend jaar, maar ik verwacht dat het allemaal wat leuker wordt dan het afgelopen jaar. Een weersverbetering zou een goede start zijn...

Gerelateerde artikelen:
23 lentes; 20-04 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten