31-08-2007

Quote

Op de laatste dag van het weblogjaar kwam ik op MSN deze "quote" tegen:

Evgeny Grotovsky:
"Ik ga eten, doei!"
 
Kleine Claudia:"Neeej, niet weggaan! Nu is kleine Claudia verdrietig en dan gaat ze huilen, net als Geert Wilders! Straks ga ik je aanklagen voor verwaarlozing!"
 
Evgeny Grotovsky:
"Maar als ik niet eet klaag ik mezelf aan wegens verwaarlozing."
Ik had eigenlijk nog het betoog willen plaatsen van 'n knul die tegen de politie uitviel op 'n station, maar helaas ben ik dat voor het grootste deel weer vergeten.

01-09 2006 - 31-08 2007
Over negenentwintig en een half uur bestaat deze weblog precies één jaar*! Dit is dus de laatste dag van mijn weblog z'n nuljarige bestaan! Nog acht uur en een kwartier en dan is het 1 september!

* Tijd tot eerste artikel

4 opmerkingen: