16-07-2007

Partijen tegen guest3036736

Zojuist speelde ik een aantal partijen op Playchess tegen een "vreemdeling", namelijk een guest. Guests zijn van die mensen die online willen schaken, maar geen account hebben weten te bemachtigen of van de server zijn gekickt.
 
Guess who
Deze guest was echter niemand minder dan (IM) Vincent Rothuis! Hij vroeg of ik wat partijtjes tegen 'm wilde spelen en ik stemde toe. Vorig jaar had ik in Dieren wat twee minutenpartijtjes tegen 'm gespeeld. Ik verloor ze allemaal, op éé9n na, die werd remise toen ik in goede stelling remise aanbood (ja,ja). Ik had echter nog maar twee seconden op de klok...

Vincent is de laatste tijd een beetje maf aan het spelen, maar dat hij - als hij wil - erg goed kan schaken, werd me al gauw weer duidelijk. Toch mocht ik ook een paar succesjes hebben. Die koester ik.
 
Hier de partijen!

 

 

 

 

 

 

2 opmerkingen: