08-03-2008

Behirder is terug

Zaterdag
Behirder is terug van weggeweest. Een week lang geen artikelen en ik neem aan dat iedereen wel weet waarom. Gelukkig voor de wanhopig wordende lezertjes zal ik vanaf nu weer schrijven. Maar waarom doe ik dat eigenlijk? Een weekje geen artikelen en de reacties stapelen zich op. Ik lijk Ewood wel.

Maar ik wil natuurlijk geen Ewood worden. Vorig jaar rond deze tijd tikte hij zijn laatste artikel. Het was een "verslag" van de externe competitie, met een downloadbare partij; al ontdekte ik dat ik een lege database had gedownload. (Dat was niet het enige slordigheidsfoutje.)

Na een tijdje gaat de lol er wel van af; de laatste reacties kwamen nog een half jaar na het overlijden.
Ewoods weblog is in stilte gestroven, al postte Ewood hier pasgeleden nog een reactie die veel weg had van een artikel, maar hij is er nog niet.

Niet alles sterft in stilte, zoals een niet nader te noemen blog die na 70 weken plotseling weer actief was; alsof het een vulkaan was. In 70 weken kun je een machtig mooi artikel schrijven, maar dat hoeft natuurlijk niet.

Minder goed lijkt het te gaan met pinda's blog, die inmiddels bijna twee seizoenen achterloopt. Het is treurig, niemand neemt dit vak meer serieus...

Nee, een weekje niet schrijven is niets bijzonders. Hierbij moet ik wel mededelen dat ik in het voorjaar misschien veel minder aan schrijven toekom. Misschien schrijf ik dan nog wel langer dan een week niet, maar ik heb jullie even laten wennen. Misschien komt er binnenkort wel een berichtenpiek.

Veel heb ik niet te melden dit artikel, dat komt pas later vandaag. Straks lekker externe competitie. Belangrijk is het ontspannen gevoel en ik moet zeggen dat ik me wel rustig voel.

Tot slot een voorbeeld hoe je niet moet reageren:

hee hallo vincent ik dacht dat je nog een artikel zou publiceren maar ik zie nog steeds dat plaatje van de zon ik had je wel ijveriger verwacht eerlijk gezegd ik dacht namelijk dat je als uiterste noodgreep een artikel zou publiceren over korrekte spelling hopelijk brijt je dat ouwe artikel van vorig jaar wat uit met extra regels want weet je ik heb op school wel allerlei spellingsregels moeten leren maar die ben ik allemaal weer vergeten vooral de interpunksie vin ik moeilijk daarom gebruik ik meestal geen leestekens

Let altijd op de spelling en interpunctie!

En tot slot een kleine mededeling:

De nominatieperiode voor het beste artikel is vanaf NU beëindigd.

Later in het weekend komt de poll.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten